Search
Filtre generale
Exact matches only
 
Search
Filtre generale
Exact matches only

Alimente bogate in Omega 3-6-9

Alimente bogate in Omega 3-6-9

Grăsimile sunt o parte esențială a dietei umane, indiferent de stilul de alimentație pe care îl practici. 

Grăsimea adaugă aromă mâncărurilor tale, îmbunătățește textura și este o componentă a unora dintre cele mai hrănitoare alimente: inclusiv avocado, nuci ,semințe și fructe de mare. 

Grăsimile sunt, de asemenea, implicate în multe funcții importante în organism. 

Grăsimile nesaturate conțin acizi grași omega care sunt fie acizi grași monoinsaturați (MUFA), fie acizi grași polinesaturați (PUFA), care se referă la structura lor chimică. 

Echilibrarea acizilor grași omega-3-6-9 sunt o parte importantă a oricărei diete. 

Și dacă dieta dvs. obișnuită nu conține destui acizi grași omega, îi puteți consuma și din suplimente

Alimente bogate în acizi grași Omega 3

Cătina este o plantă  cu fructe portocalii strălucitoare, care conțin mulți nutrienți. 

Acizi grași Omega 3, Omega 6, Omega 7 și Omega 9, cătina fiind probabil singura plantă din lume care asigură toți acizii de tip Omega.

Acizi grași nesaturați: acid linoleic și acid alfa-linoleic (ALA) care nu pot fi produși de corpul uman din cauza lipsei anumitor enzime.

Acizi grași nesaturați: acid linoleic și acid alfa-linoleic (ALA) care nu pot fi produși de corpul uman din cauza lipsei anumitor enzime.

Complexul nostru  All in One Omega este un supliment omega premium care conține Vitamina D3 și este făcut cu ulei de somon de Alaska. 

Acest supliment conține acizi grași omega-3, -5, -6, -7 și -9 și a fost purificat pentru a elimina mercurul. 

Cercetări de susținere, dar nu concludente, arată că consumul de acizi grași EPA și DHA omega-3 poate reduce riscul de boli coronariene. 

Uleiul de chia

Uleiul de chia este o sursă vegetariană de acizi grași esențiali omega 3 și grăsimi benefice. În plus, semințele de chia în sine conțin fibre și antioxidanți. Uleiul de semințe de chia conține acizi grași esențiali omega pentru a sprijini sănătatea inimii și a pielii. 

Ulei de in

Semințele de in sănătoase pentru in sunt o sursă de acizi grași omega-3, iar suplimentele de ulei de in sunt o alternativă pentru cei cărora nu le plac suplimentele cu ulei de pește.

Semințele de in sunt o sursă premium de omega-3 și omega-6 , doi acizi grași esențiali care nu pot fi obținuți de organism și trebuie obținuți din dietă.  Omega ajută la furnizarea de nutrienți pentru a sprijini bunăstarea organismului. 

Uleiul de pește

Peștele, inclusiv somonul, ansoa și păstrăvul, sunt unele dintre cele mai bune surse de acizi grași omega-3. 

Acizii grași Omega-3 beneficiază organismul dvs., susținând sănătatea inimii, a articulațiilor și a pielii.

** Acizii grași Omega-3 din uleiul de pește pot ajuta la susținerea și menținerea sănătății sistemului cardiovascular.

** De asemenea, ajută la menținerea nivelurilor de trigliceride care sunt deja într-un interval normal.

** American Heart Association recomandă cel puțin două porții de pește gras pe săptămână. Din păcate, acest lucru nu este posibil pentru mulți oameni, de aceea suplimentele cu ulei de pește te ajută să obții acești nutrienți esențiali. 

Uleiul de krill, uleiul de cod și uleiul de somon sunt alte surse esențiale de acizi grași omega-3. 

Primrose Oil

Uleiul de primrose de seară este o plantă înflorită folosită în mod tradițional de către nativii americani pentru mâncare și wellness.

** Florile se deschid foarte repede noaptea și durează doar până în jurul prânzului în timpul zilei, dându-i plantei porecla de “primrose de seară”. Uleiul de primrose de seară este una dintre cele mai concentrate surse de GLA, un acid gras omega-6 care ajută la reglarea unei varietăți de funcții importante în organism. 

Uleiul de primrose de seară susține în mod nutritiv și pielea sănătoasă.

Acizii grași Omega 3 acționează și asupra sistemului imunitar, crescând rezistența la infecții. Se mai pot recomanda și în unele boli ale sistemului nervos (scleroza în plăci).

Administrarea uleiului de pește s-a dovedit a fi utilă și în protejarea pielii. Concentrația cea mai mare în acizi grași nesaturați Omega 3 o au somonul și heringul.

0/5 (0 Reviews)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Distribuie acest articol:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
0