Search
Filtre generale
Exact matches only

Top 7 moduri pentru a obtine mai multa vitamina C

Vitamina C este o vitamina extrem de bine cunoscuta pentru ca exista pe piata numeroase optiuni si, desi impresia generala este ca toate sunt la fel, in realitate, aceasta trebuie sa fie extrem de bine selectionata. Sunt mai multe metode prin care vitamina C poate fi introdusa in organism:

1. Suplimente cu vitamina C

vitamina C

Gama de suplimente cu vitamina C este una dintre cele mai bune variante prin care se poate obtine cantitatea de vitamina C necesara pentru ca organismul uman sa functioneze corect.

Cele mai bune suplimente cu vitamina C au fost produse din ingrediente complet naturale, care nu produc efecte negative asupra organismului uman. Poti cumpara aceste suplimente in varianta individuala – doar cu vitamina C sau in varianta in care sunt combinate mai multe vitamine si minerale intr-un singur produs.

2. Consumul de alimente bogate in vitamina C

Exista mai multe fructe si legume care au un continut bogat de vitamina C, cum ar fi: catina, ardeiul gras rosu, broccoli, citricele, capsunele, frunzele de patrunjel, varza, macesele sau fructele de padure. Vitamina C se degradeaza usor la temperaturi crescute, ceea ce inseamna ca ar fi recomandat sa consumi aceste alimente crude. Dintre aceste alimente sunt cateva care se disting in mod particular:

3. Consumul de ardei rosu

vitamina C + E

Daca vrei sa te bucuri de toate beneficiile vitaminei C, ardeiul rosu se va dovedi un aliat important in acest sens. Doar o jumatate de ceasca de ardei rosu crud iti va satisface nivelul minim de vitamina C pentru intreaga zi.

O jumatate de cana de legume contine in jur de 95 mg de vitamina C, ceea ce este foarte important pentru organism. Ardeiul rosu are cele mai mari surse de vitamina C la o portie si tot ce trebuie sa faci este sa iei ardeiul gras rosu si sa il consumi crud.

4. Consuma mai multe citrice

Citricele pot fi una dintre cele mai bune surse de vitamina C pentru ca de la o singura portocala medie care contine 70 mg de vitamine, vei obtine cele mai bune rezultate. Este recomandat ca atunci cand folosesti citricele pentru o cantitate optima de vitamina C sa nu folosesti sucuri ci fructe intregi pentru ca sucurile contin mai mult zahar si pot afecta greutatea.

5. Consuma mai mult kiwi

Kiwi este o sursa foarte buna de vitamina C si ar trebui sa tii cont de faptul ca un kiwi mediu are aproximativ 64 de miligrame de vitamina C.

6. Legume crucifere

Broccoli, varza de Bruxelles, conopida si alte legume crucifere tind sa aiba un nivel ridicat de vitamina C, conform specialistilor. Cu toate acestea, este extrem de important sa fii atent la modul in care le prepari pentru ca la temperaturi mari, vitamina C poate sa dispara aproape complet din compozitia legumei.

7. Si cartoful contine vitamina C

Si cartofii contin vitamina C chiar daca probabil ei nu sunt prima leguma la care te gandesti in momentul in care incerci sa iei in calcul continutul de vitamina C din alimentatie. Se pare ca, un cartof copt mediu contine pana la 17 mg de vitamina C.

Acestea sunt doar cateva metode prin care poti obtine un aport bun de vitamina C, iar recomandarea noastra este sa combini aceste variante cu un stil de viata cat mai sanatos.

0/5 (0 Reviews)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Distribuie acest articol:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Persoanele care au citit acest articol au comandat: